Stockholmsresor och andra utflykter

söndag 19 maj 2013

Hemfärdsdag

Frukostprceduren avklarad.

Den går till så här:
Han tar en skiva bröd, en skiva skinka och ett par skivor gurka medans jag hämtar ett glas juice åt honom.
Sedan sätter han sig och äter.
När jag hämtat mitt är han klar, och sitter och pilla på sin ipad när jag äter.
Lugnt och fint, och exakt planerat och genomfört.



Nu säger han att vi ska äta glass i Gamla stan.
När jag påpekar att det antagligen är ösregn så säger han:
"Vi kan ju inte strunta i det bara för det regnar, vi brukar ju fika där sista dag.

Vi får se hur det går.


2 kommentarer:

  1. Klart ni inte kan strunta i glassen och traditioner för att det regnar lite?
    Hoppas det blir lite uppehåll på skurandet så kan ni kanske äta glass någotsånär torrskodda :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, go han är!! Och det gick ju bra med fikat såg jag :)
    Nina

    SvaraRadera